Klachten

Een klacht over ons werk of producten?

Daar balen we van! 

Met duizenden projecten per jaar kan er wel eens iets niet goed gaan. Toch balen we ervan, voor onszelf maar vooral voor jou.

We gaan er alles aan doen om het voor je op te lossen. Om dit goed te doen, willen we je vragen ons klachtenformulier in te vullen.

Zo hebben we al je gegevens bij elkaar staan en kunnen we je klacht snel behandelen.

Hoe behandelen we jouw klacht?

1. Invullen formulier

Vul het formulier zo volledig mogelijk in. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

2. In behandeling

We nemen de klacht zorgvuldig in behandeling. We onderzoeken je klacht grondig zodat we weten waar het fout is gegaan. 

3. Voorstel oplossing

Nu duidelijk is waar het fout is gegaan nemen we persoonlijk contact met je op om onze oplossing aan je voor te leggen.

4. Klacht oplossen

Als je het eens bent met de oplossing die we je bieden gaan we je klacht z.s.m. voor je oplossen.

Klachten formulier

Hoe meer we weten, hoe beter we je kunnen helpen.
Vul het klachtformulier daarom zo uitgebreid mogelijk in zodat we het snel kunnen oplossen.